Sider

fredag 14. november 2008

-En liten oppdatering!!

Har vore stille på bloggen no ei stund, -tida berre flyr!!
Har strikka en body til lillegullet i angora som han har under nattedrakta, -den vart skikkelig varm og god! Og så fikk ei venninne av meg en liten prins, og sia dei trudde dei fikk jente heile tida syntes eg så synd på han at eg måtte strikke ei herlig bukse i alpakka, -stakkaren har sikkert ingenting heimelaga i blått :o) Har og strikka meg lei på julegaver, -vart foreløpig 4 halser og ei lue, så har no ENDELIG begynnt på klukka-kjolen!! e snart ferdig med den, og den blir berre heilt fantastisk flott!
Har og kasta meg over glass-smykkelaging, og sølvsmykkelaging så håper det blir litt julegaver av det :o)

Uansett, -bilder av all herligheten kjeme om ikkje så lenge!

Ingen kommentarer: